Friday, August 25, 2006

How [Un]Malaysian are You?

The following quiz is for fellow Malaysians, and probably, Singaporeans. If you come from anywhere else in the world, you may not understand a single word in the quiz.

Congratulations Chang Yang, you are 13% not Malaysian.

That means you're as Malaysian as...


Abdullah Badawi !

How Un-Malaysian Are You?



I am quite a Malaysian!

11 comments:

Winson Kang said...

Out!! I got 57% not malaysian!!! it's impossible. I answered the questions as correctly as i can..

brilliant_owl said...

haha, i am also only 13% UN-malaysian...not bad huh, after 2 years overseas still quite malaysian...haha...

Eric Fu said...

I took the test earlier and I am 30% not Malaysian. Considered a good grade, right?

wei liang said...
This comment has been removed by a blog administrator.
wei liang said...

Haha, I'm half-Malaysian, as good as Michelle Yeoh!!

ShouFarn said...

I saw it at Kennysia's website lol

http://www.kennysia.com/archives/2006/08/how_unmalaysian.php

StanleyYP said...

omg, im 40% 'unmalaysian'. shit, think that becoz i chose 'i will help the old lady'. That option would make u 20% less malaysian.....

ShouFarn said...

that says a lot on what it means to be malaysian. LOL

Casper said...

53% unmalaysian? wow, and that's jus half a year in germany...heh heh...

day-dreamer said...

Wa... Chang Yang... you really mengamalkan nilai cinta akan negara ya...

Although my body, mind and soul is in Malaysia, I am only half a Malaysian... hahaha! Should feel malu about that huh?

:P

youngyew said...

Haha... So paiseh, actually I attempted to answer all the questions with the most "Malaysian flavour", so of course will get very "Malaysian" score lar... If I had answered them honestly, I would have gotten very un-Malaysian scores!